top of page

Platiť za hry a či nie? To je otázka!


Neviem ako vy, ale ja som ešte vyrastala v dobe, keď nebolo vo zvyku nakupovať na internete, nieto ešte platiť za čosi tak abstraktné ako digitálne "veci" - MP3, aplikácie, e-služby. Keď sme chceli hrať videohry, slávnostne sme si požičali hmateľnú hraciu konzolu Sega z videopožičovne, alebo sme, tí šťastnejší, dostali Nintendo pod stromček.


Teraz je už všetko inak. Akúkoľvek hru si vaše dieťa zmyslí má okamžite prístupnú - inštalovať za pár sekúnd a pustiť sa do toho. Najlepšie je, že takmer všetky hry sú zadarmo. Teda v úvodzovkách zadarmo. Bezplatné hry sú plné nielen rušivých, ale často deťom nevhodných reklám, či už na iné, viac dospelácke hry, alebo na produkty a služby, ktoré nesúvisia s morskou matematikou alebo obliekaním psíka.


Jedinými spôsobom, akými sa dá vyhnúť takýmto reklamám, je buď monitorovať, aké hry deti sťahujú (napr. Disney hry sú v tomto smere bezpečné), alebo si hru si zakúpiť. Tu sa však odporúča súdnosť. Jasné, že nemôžete kúpiť všetky hry, ktoré vaše dieťa stiahne. Dajte si tú námahu a spolu nájdite niečo, čo ich zaujíma a s čím ste aj vy stotožnení. Neviete si predstaviť, koľké roky som čakala, kým Nintendo vypustí Super Maria pre android! A dočkala som sa - a s radosťou ho aj mojim chalanom kúpila! Je to klasika, avšak updatovaná pre 21. storočie. A verte mi, že aj ja s nimi hrám a taká som z toho nadšená! :-)


Môže vás zaujať...
Archív
bottom of page